søndag den 9. marts 2008

Forslag til strukturering af stormødet d. 2.4. 08

Forslag til stormøde struktur d. 2/4 – Balanceakten
udarbejdet af lise, claus otto og monika

Sang (5 min)

Præsentation af punktet, - hvad indeholder det og hvad ender det med (3 min)

Mål og visioner for Balanceakten på DfL (7min)

Oplæg ved styrelsesformand Torben Wind (10 min)

Præsentation af Open space modellen og temaerne ved bordene (5 min)


2 gange 15 min. ved 10 borde med følgende temaer (30 min)

Bærerdygtige visioner
1. Bærerdygtighed i de naturvidenskabelige fag
2. Bærerdygtighed i de humanistiske/ æstetiske fag
3. Vilde visioner (fx byg en vindmølle, rejs til Ghana ect)
4. Folkeoplysning ud i Verden fra DFL
5. Køkken
6. Energi og vand
7. Samarbejdsmuligheder i DK og Verden
8. Lærerliv med fokus på bærerdygtighed (konkrete eks bl.a. Medborgerskabs faget)
9. Den bærerdygtige DfL elev, hvad kan vi selv gøre konkret
10. Signaler til omverden og kommende elever

· Mundtlig diskussion (20 min)

· Tilkendegivelse, der afleveres til ledelsen (5 min) I alt 85 minutter

Ingen kommentarer: